Skip to main content

جستجو

چرخ گوشت رومیزی سایز 42 امگا صد صنعت مدل SE42 سه فاز


  • طول :64 CM
  • عرض : 38 CM
  • وزن : 105 KG

ویژگی اصلی محصول :

تماس بگیرید



  • شرکت امگا صد صنعت آرا در سال 1386 با هدف تولید و صادرات تجهیزات مرتبط با آشپزخانه های صنعتی و فروشگاه های مواد غذایی و پروتئینی تأسیس گردید. از ابتدا مدیران این شرکت توجه ویژه ای به کیفیت فنی و ظاهری محصولات ارائه شده داشته اند و کادر فنی ، دقت در طراحی و ساخت را سرلوحه کار خود قرار داده اند. به همین دلیل درفرآیند تولید محصولات از دقیق ترین ماشین آلات روز دنیا بهره گرفته اند. استفاده از بالاترین استانداردها در زمینه انتخاب مواد اولیه و قطعات مصرفی ، کارکرد بدون وقفه در طی سالیان متمادی و همچنین بهداشت و سلامت مشتریان را تضمین می کند. نگاه این شرکت به مشتریان خود دائمی بوده و از این منظر آنها را پس از دریافت کالا رها نکرده و با ضمانت یک ساله، هرگونه خطای احتمالی در تولید را پوشش می دهد. همچنین با پشتیبانی ده ساله از مشتریان خود، تأمین قطعات مورد نیاز را در مدت زمان طولانی ضمانت می نماید.

    چـرخ گوشـت صنعتـی امگا مـدل SE42 جهـت اسـتفاده مـداوم و سـهولت در چـرخ کـردن حجـم بالایـی از گوشـت بـرای فروشـگاههای بـزرگ طراحـی شـده اسـت. بدنه این مدل تماما از استیل استینلس 304 ساخته شده است و به دلیل همین ویژگی انتخابی مناسب برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی می باشد.

    ایـن محصـول بـا موتـوری قدرتمنـد، ابعـاد مناسـب، مصـرف پاییـن انـرژی و در کنـار کیفیـت کاری و عمـر مفیـد تا کنون توانسـته اسـت نیاز مشـتریان را مرتفع سـازد. ضمنا در قسـمتهایی کـه در تمـاس مسـتقیم بـا گوشـت هسـتند از افـت کیفیـت آن جلوگیـری کـرده و باعـث حفـظ رعایـت اسـتانداردهای صنعـت مـواد غذایـی خصوصـا بافـت گوشـت می شـود. رعایـت بالاتریـن اسـتانداردهای روز جهانـی در مجموعه هـای الکتریکـی و مکانیکـی ایـن دسـتگاه، ایمنـی بـالا را بـرای کاربـران خـود بـه ارمغـان مـی آورد .

    مجموعه کوک استیل گل یخ به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات امگا صد صنعت آرا ، ارائه دهنده چرخ گوشت رومیزی سایز 42 امگا مدل SE42 برای استفاده در قصابی ها ، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد.

  • ابعاد خارجی با سینی :                                                     64*38*62 ساتی متر


    قدرت موتور :                                                                 7.5 اسب بخار


    میزان خروجی :                                                               1000 کیلوگرم بر ساعت


    ولتاژ :                                                                           380 ولت سه فاز


    وزن :                                                                            105 کیلوگرم

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان جهت خرید بهینه

گارانتی معتبر

ضمانت و خدمات پس از فروش

تضمین کیفیت

کالای با کیفیت و با اصالت

تنوع محصول

متنوع ترین سبد محصولات